Medicinen

Tabletter

2011-10-05 20:02 #0 av: Annelie Sandman

Huga buga sommarstuga nu ska jag öka på medicinen igen...

Är det ingen där ute i som är med i ngn medicinstudie, typ den som jag är med i...

Jag har biverkningar som slår ut mig typ tre timmar mitt på dagen då ligger jag bara och har ONT. Skulle vara kul att höra om det bara är jag som är kinkig eller om alla har så ont som jag :(

Nåväl jag tänker inte ge mig utan det är bara att bita ihop :)

 

Kramar

Anmäl
2011-10-05 21:38 #1 av: Leffe

Jag har inte ont någonstans mer än att jag kan få kramper i benen ibland. Däremot har jag medicin för magens skull då magen inte klarar alla mediciner

Anmäl
2011-10-17 18:07 #2 av: Maria

#0 Var får du ont någonstans?

/Maria

 

Anmäl
2011-10-18 11:39 #3 av: Annelie Sandman

Känns som att det är överallt... huvud, käkar, ben och mage och där till rejäl diarre... blir liggandes i ca tre timmar trots alvedon och tramadol...

Nå väl kroppen kommer väl att vänja sig så småning om. Idag ökar jag ytterligare en tablett snart uppe i max dosen två veckor kvar... då äter  jag 16 st per dag :) mat behövs snart inte..

Hur mycke medicin äter ni när ute i världen jag äter typ 28 per dag..

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.