Annons:
Etikettmedicinen
Läst 1977 ggr
Gabriella Blomqvist
1/8/13, 12:35 PM

Årets kontroll

På torsdag bär det av till Uppsala för årets kontroll. Det blir både Hjärt-cut , skiktrönken och ultraljud. Gångtest blir det också förstås. Jag har känt mig sämre de sista två månaderna så de plockade in mig ett par månader tidigare än tänkt. Har nån annan av er gjort skiktrönken av hjärtat? Vad är det man vill se…? Är lite nervös den här gången för tänk om det blivit en försämring? Jag hoppas att det är nåt tillfälligt. Medicineringen har ju strulat lite. Är det inte tillfälligt så blir det något nytt att anpassa mig efter. Återkommer med resultat.

Annons:
Leffe
1/8/13, 10:14 PM
Maria
1/9/13, 3:42 PM
#2

Håller tummarna

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Gabriella Blomqvist
1/10/13, 8:33 PM
#3

Tack för omtanken! Dagen har bestått av diverse provtagningar. Har bara hjärt-cuten kvar i morgonbitti. Gångtestet var något kortare och jag blev mer anfådd än i oktober. Lite sämre helt enkelt, precis som förväntat. Riktigt skönt att få sova efter en hektisk dag. God natt!

Gabriella Blomqvist
1/11/13, 10:21 AM
#4

Nu är jag tillbaka från cutten. Resultatet var bättre än förra gången. trycket ner och vad hjärtat kan pumpa var nu inom normalvärde. Och jag som förberett mig på att allt stelnat. Att jag mått sämre borde då hänga ihop med inhalatortrasslet så det löser sig säkert. Kanske jag får gå ned lite i jobbtid, eller iallafall lägga om något. Önskar er alla en trevlig helg.

Maria
1/11/13, 10:22 AM
#5

Åh, det var skönt att höraGlad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Anita N
1/13/13, 4:04 PM
#6

Grattis till resultatet

Glad Skåning

Annons:
maclaes
1/16/13, 5:41 PM
#7

Skönt att det inte had blivit sämre!

/Claes

Livet behöver inte vara perfekt för att vara Underbart!  Flört

Upp till toppen
Annons: