Annons:
Etikettövrigt-om-pah
Läst 1255 ggr
Raija Danielsson
2013-06-29 15:23

Västmanlänning?

Hej.

Det skulle vara så roligt att kunna träffa någon med PAH, live. Jag bor i Västmanland, närmare bestämt i Fagersta. Så Dalarna är inte så långt borta. Finns det någon i mina trakter tro? Jag har också vänner i Örebro, så Närke är inte heller för långt bort för mig.

Jag har fått höja syret igen. Känner mig trots det inte friskare. Kanske att jag orkar lite mer här hemma men det är marginellt. Det är mest hjärnan som orkar och kan. Men när det kommer till att utföra allt så går det sämre.

Tack och lov ändå för den här årstiden. Det har redan varit flera fina dagar än det var på hela förra sommaren. Jag bara njuter de dagar det är möjligt. Har en helt underbar gunga på min "baltan" där jag sitter och läser eller bara myser (sover).

Jag skulle önska att jag vågade, eller kunde resa som Gabriella B gör just nu. Det skulle vara helt underbart. Så jag avundas henne. För visst får man väl vara avundsjuk på den resan?

Ha det så skönt i sommarvädret.

Raija

Annons:
Leffe
2013-07-20 12:02
#1

Det gäller att njuta så mycket som möjligt. Jag tycker nästan det är A och O när det gäller vår sjukdom. Det gäller att ta tillvara alla bra ögonblick och försöka glömma de sämre

[Steron]
2013-09-07 02:51
#2

Har du fåt träffa någon live ännu?🤐

Raija Danielsson
2013-09-07 11:34
#3

Nej jag har inte träffat någon med PAH än. Jag ger inte upp, någon gång kommer det väl att ske.

Upp till toppen
Annons: