Annons:
Etikettmedicinen
Läst 1971 ggr
Annelie Sandman
6/29/11, 6:40 PM

Värme...

Hur reagerar ni när det är varmt?

Jag sväller nå otroligt runt ben, fötter och dom blir som prickiga, heta stockar. Kliar nå ofantligt när dom sväller av… Allt detta trots att jag äter en Spiro… (eller vad den nu heter) och tre Furix per dag.

Nätterna är så svårandade så jag nästan svimmar.

Mvh Annelie

Annons:
Leffe
6/29/11, 7:53 PM
#1

Idag har jag svällt upp i benen och blir andfådd för nästan ingenting. Känns till och med i hjärttrakten så det är väl lite svikt just nu. Jag tror att det i mitt fall är både värmen och att jag troligen är på gång att bli förkyld. Jag tar bara en Spiro…

När det gäller nätterna så har jag en stor takfläkt i sängkammaren som går på nätterna. Det hjälper faktiskt eller det känns så i alla fall

Leffe
7/1/11, 10:36 AM
#2

I går hade jag en hopplös dag. Räckte med att gå en meter till och med i lägenheten så lät jag som ett ånglok

Leffe
7/8/11, 11:13 PM
#3

Tycker det blir värre och värre

Annelie Sandman
7/9/11, 10:49 PM
#4

Ja inte blir det lättare, jag har så värk i mina ben och fötter jag tror att dom spricker snart. Sömnen är väldigt orolig och jobbig, drömmer som tusan när jag mår dåligt.

Nåväl vi får väl vara glada över det lilla… våra "typ" permobiler är ju helt rätt då kommer vi ju ut i alla fall och fartvind får vi oxå,

Sussu1968
9/24/11, 12:30 AM
#5

Jag ansökte om AC hos kommunen, hos min kontaktperson på hmhmhm…vad det nu kallas… Jag har fått installerat en luft-luftvärmepump i både sovrum och hall. Alltså bättre än AC. För jag får kyla på sommaren och värme på vintern. Alltid värt att kolla upp.

Stin
9/24/11, 5:01 PM
#6

Vi har också installerat luftvärmepump hemma. Ska söka ersättning från kommunen. Socialarbetaren berättade att detta var möjligt.

Annons:
Leffe
9/24/11, 5:14 PM
#7

Jag har bara en takfläkt i sängkammaren

Sussu1968
10/3/11, 9:08 PM
#8

Jag har oxå fått en sänghiss  i huvudändan, ungefär som på sjukhus. Jag kan inte ligga plant, utan måste alltid ha huvudet högt. Det är superbra, och kommer från hjälpmedelscentralen.

Upp till toppen
Annons: