Annons:
Etikettsolsken
Läst 2142 ggr
Annelie Sandman
2012-01-09 11:59

Vardag!

Ja nu sitter jag här vid köksbordet igen och funderar över hur helgerna har varit. Jag kan nog konstatera att det varit lungt och behagligt med familj och vänner.

Julafton firade vi hos min syster, nyårsafton och trettondagsafton var vi här med våra närmaste vänner.

Jag har mått relativt bra, periodvis ont i "nålen" där medicinen går går in i magen men det uppväger "nästan" det att jag orkar mer när jag inte har ont. Jag får ha ont i en vecka när jag varit tvungen att byta ställe på nålen och efter det känner jag bara av att den är där. Nålen jag har nu har jag lyckats ha kvar sen julafton :), jippi, önskar nu bara att den kan bli kvar tom den 17 för då ska jag till tandläkaren och vill inte behöva ställa in den tiden.

Förra veckan har jag orkat med en sväng på stadens gator, inte länge men ändå så att jag fått se något annat.

Hoppas ni har det bra!

Annons:
EvaG
2012-01-12 13:11
#1

Jag firade jul och nyår hos min mor i Los Angeles. Är tillbaka nu och har fått kroppen att komma tillbaka i rätt tidsrytm igen. Arbetet är man också tillbaka på.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
2012-01-13 04:10
#2

God morgon allihopa till den fina dagen fredagen den 13. Hoppas ni tar det försiktigt i dag. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Maria
2012-01-15 09:44
#3

Godmorgon söndag säger jag. Hoppas ni alla får en bra dag.

Själv har jag börjat jobba halvtid och det är sååå roligt men såååå jobbigtGlad

Väldigt skönt att känna sig mer som vanligt i alla fall även om vissa saker aldrig mer blir desamma.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: