Annons:
Etikettrehabilitering
Läst 3023 ggr
Leffe
2/12/13, 10:26 PM

Hjärtkaterisering

Då har jag fått kallelse till hjärtkaterisering. Den första sedan jag fick diagnosen PAH

Annons:
Gabriella Blomqvist
2/19/13, 8:17 AM
#1

Hoppas på positiva besked. Håller tummarna .

maclaes
2/19/13, 10:42 PM
#2

Hoppas på bra resultat, håller tummar och tår!!!

/maclaes

Livet behöver inte vara perfekt för att vara Underbart!  Flört

Leffe
3/4/13, 5:26 AM
#3

Idag är det dags. Det som oroade innan det var dags att sova för natten var hur jag skulle vakna på morgonen. Jag som vänt på dygnet. Fanns ingen anledning till oro för jag vaknade 2,5 timmar innan klockradion ska göra sitt tappra försök att väcka mig.

Maria
3/4/13, 4:10 PM
#4

Du kom i alla fall upp tidigt.😉

Hoppas att det har gått bra för dig idag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Leffe
3/4/13, 5:54 PM
#5

Har precis kommit hem. Det sköna var att de kunde gå in via armvecket så jag slapp ligga med trycket på ljumsken efteråt

Maria
3/4/13, 6:04 PM
#6

#5 Åh vad skönt att det gick bra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Leffe
3/4/13, 6:21 PM
#7

Jo, men det är svårt böja på vänsterarmen där de gick in och där det nu sitter ett tryckförband. Får väl veta resultatet så småningom.

Raija Danielsson
3/5/13, 12:11 PM
#8

Jag vet inte heller något riktigt resultat ännu efter min kateterisering.

Men så olika det är. På mig gick de in i halsen och jag hade alltså tryckförband både i armvecket, där prover togs, och på halsen. Armen blev blåsvart efteråt men halsen klarade sig från missfärgning. Det var inte alls så otäckt som jag hade föreställt mig. Eller vad tycker du?

Raija

Leffe
3/5/13, 12:23 PM
#9

Jag kopplar av medab de håller på

Upp till toppen
Annons: