Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3382 ggr
Maria
7/4/16, 8:51 PM

Ledsamt besked

Fina Sajtvärd Leffe är död.

Så enormt saknad av så många.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
7/4/16, 8:57 PM
#1

♥♥♥

Stolt ägare till fem La permer

Tatsja
7/5/16, 8:26 AM
#2

Min äldsta käraste vän. Saknaden är enorm

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[VSK]
7/6/16, 12:07 AM
#3

Vila i frid Leffe.

Ann Cherie
8/4/16, 12:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

❤️

DesK
8/9/16, 8:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Leffe begravdes i fredags. Akten var mycket fin och värdig. Här är en bild

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Maria
8/22/16, 10:39 AM
#6

Leffes familj har lagt ut nedanstående text och bilder på Facebook och önskar att vi lägger den på våra sajter här på iFokus.

Kära Vänner till både Leif och oss. Vi har i dagarna skickat ut tack-kort till många av Er där vi tackar er det allra varmaste för deltagandet i vår stora sorg. Några till kort är på väg. Tyvärr har jag inte lyckats hitta adresser till Er alla så Ni som inte får kort i brevlådan vill vi alla i Leifs familj passa på att tacka här. Ni som har iFokus får väldigt gärna lägga ut denna tack-text på Era olika sidor.

Det är viktigt för oss att vårt TACK kommer fram till Er alla. Ni har alla betytt så enormt mycket för Leif och Ni har alla kommit att betyda så oerhört mycket även för oss. Tack ALLA från djupet av våra hjärtan.

Mamma Barbro, Syster Gun med sönerna Pierre och Magnus och Pierres fru Wei, Syster Ann med sambo Anders och sönerna Niklas och Jimmy, Niklas fästmö Caroline och Jimmys fästmö Sandra, bror Jack med fästmö Katia.  TACK!  <3

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
7/10/19, 12:13 PM
#7

Du fattas oss.💔

Tänk att det har gått drygt tre år sen du dog.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
7/10/19, 12:18 PM
#8

Ja tänk att det är så längesedan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
7/10/19, 12:20 PM
#9

Ja det känns ofattbart.

Jag har ju en del saker som jag fick i samband med att jag tog över hans katter så jag påminns ofta om honom.

Stolt ägare till fem La permer

DesK
7/10/19, 6:19 PM
#10

Ja visst fattas fine Leffe oss alla, som hade förmånen att få lära känna honom 💔

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

MonicaLagerquist
5/13/22, 10:29 AM
#11

💔

Stolt ägare till fem La permer

Maria
5/13/22, 12:24 PM
#12

Han är så saknad.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
6/11/22, 3:32 PM
#13

♥️💔

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MonicaLagerquist
7/5/22, 3:22 PM
#14

Ytterligare ett år har gått.♥️💔

Stolt ägare till fem La permer

Maria
7/5/22, 4:20 PM
#15

Han är så saknad 💕

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: